IULIE 2018

Până acum câțiva ani, ideea de antreprenoriat în România era una ce putea fi definită de mulți ca o adevărată nebunie. După o perioadă în care toți eram obișnuiți cu vestitul programul 9:00 – 17:00, să încerci un nou drum, propriul drum, și poate chiar să riști o carieră într-o companie de mari dimensiuni pentru a lucra pentru tine era ceva de neconceput pentru români.

Ideile noi, venite din vest, încercările neîntrerupte ale celor care nu își puteau imagina o viată dedicată visului celorlalți în schimbul unui salariu lunar au schimbat mentalitatea mediului de afaceri, iar micile businessuri au început să își facă apariția și, de multe ori, să se bucure de o susținere mult mai mare în detrimentul marilor jucători de pe piață.

Potrivit celui mai recent studiu realizat anul acesta de Amway Global Entrepreneurship Report, 39% dintre tinerii din România care au sub 35 de ani își doresc să înceapă o afacere proprie. În rândul celor care au peste 50 de ani însă, situația este la polul opus: doar 12% dintre aceștia se visează antreprenori.

Rezultatele sunt așadar foarte încurajatoare. Urmăm trendul european de a lansa afaceri mici și sustenabile și de a încerca tot ce ne stă în putință pentru a ne împlini visul, a ne asigura o stabilitate economică prin a face ceva cu pasiune adevărată și a deveni independenți.

 



Articol original