1/19/2016

BUSINESS CLUB. Strategia de creştere Adidas se bazează pe un specialist în vânzarea detergenţilor

  Stiri Noi       1/19/2016
Adidas va încerca să îşi revigoreze afacerile cu ajutorul unui om specializat în vânzarea detergenţilor. Producătorul german de echipament sportiv îl va numi anul acesta în postul de director general pe actualul şef al grupului Henkel, danezul Kasper Rorsted. Acesta a avut câteva performanţe mari la conducerea Henkel. La Adidas principala lui misiune va fi să atace supremaţia celor de la Nike pe piaţa americană. Iar experienţa este de partea sa, pentru că a promovat cu succes detergentul Persil acolo.
BUSINESS CLUB. Strategia de creştere Adidas se bazează pe un specialist în vânzarea detergenţilor

Va multumim ca ati citit BUSINESS CLUB. Strategia de creştere Adidas se bazează pe un specialist în vânzarea detergenţilor

Inapoi
« Prev Post
Inainte
Next Post »